Musamaailman mietteitä – kuukauden artisti: Aurora

1.Esittele itsesi ja kerro lyhyesti urastasi.

Olen Aurora, laulaja, säveltäjä ja muusikko. Tein ensimmäiset kappaleeni jo 12-vuotiaana, ja pitkän harrastamisen jälkeen päädyin muusikon opintoihin Pop & Jazz Konservatorioon ja myöhemmin myös artistiksi. Olen kahlannut läpi monia mustan rytmimusiikin tyylejä, mutta pahin hurahdus tapahtui reggaen kohdalla.

2. Käytätkö säännöllisesti kotikaupunkisi kirjastopalveluja?

Olin vielä muutama vuosi sitten ahkera levyjen lainaaja. Sittemmin levyt ovat vaihtuneet suoratoistopalveluihin ja kaunokirjallisuutta silloin tällöin lainailen.

3. Mikä on mieleenpainuvin konsertti jota olet ollut katsomassa?

Toissakesänä olin Ruisrockissa katsomassa Ellie Gouldingia. Mieleen jäi keikan mieletön energia ja upea ääni.

4. Mitä mieltä olet kotikaupunkisi musiikkitarjonnasta ja -elämästä?

Turussa on ihan omanlaisensa skene. Tätä nykyä reggae-edustus on ainakin hyvällä mallilla! Itse koen olevani vielä vähän ulkopaikkakuntalainen, vaikka olen asunut Turussa vuodesta 2012.

5. Suosittele kolmea levyä/artistia kirjaston kokoelmista.

Erykah Badu – Live

Weather Report – Mysterious Traveller

Peter Toshin CD-levyt

Toim. Petri Kipinä

1 kommentti

Kategoria(t): Haastattelut, Musamaailman mietteitä - kuukauden artisti, Musasto suosittelee

One response to “Musamaailman mietteitä – kuukauden artisti: Aurora

  1. Piia Myyry

    haastatteletko minua toukokuulla? t. tiramisu, terveisiä turusta 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s